آیا هیچ درمان می پیشرفت بیماری کلیه شدید تاخیر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

 

همانطور که همه ما می دانیم که روش درمان بسیاری از می تواند کمک به کاهش پیشرفت بیماری کلیوی در مراحل اولیه وجود دارد، اما در مرحله پیشرفته بیماری در حال توسعه سریع و سخت به کنترل شود، پس از آن وجود دارد هر گونه درمان خوب می تواند پیشرفت کلیه شدید به تاخیر می اندازد بیماری؟

مشخص شده است که بیماری مزمن کلیه یک دوره طولانی تجربه، بنابراین اگر شما می تواند درمان زودتر دریافت کنید، این بیماری می تواند در این مرحله برای مدت طولانی کنترل می شود. اما اگر شما می توانید آن را کنترل کنید به موقع، آن را به مرحله پایان این بیماری لغزش، سپس آن را سخت به سرعت در حال توسعه با بالا و آسیب شدید کلیوی است با تاخیر است. با این حال، که معنی نیست که شما هیچ شانسی برای این تاخیر، درمان به موقع و منظم و رژیم غذایی مناسب می تواند به نفع در برخی از راه های انجام این کار.

طب میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک درمان موثر جدیدی از بیماری مزمن کلیه است که توسط بسیاری از مردم دوست، آن است که یک نوع درمان بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی که هزاران سال از تاریخ است. همراه با فن آوری بالا، مواد تشکیل دهنده فعال می توانید به بخش ضایعه به طور مستقیم دریافت کنید، در نتیجه می تواند یک اثر بهتر درمانی دست یابد. توسط تعمیر عملکرد کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده، می تواند کمک به تاخیر انداختن پیشرفت بیماری کلیوی شدید. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این روش درمانی، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا تماس با ترک پیام به ما. ما در اینجا به انتظار کمک شما به صورت رایگان.

اگر فرد مبتلا به بیماری کلیوی شدید است، انجام نمی دهد، شما ممکن است یک زندگی طولانی تر و بهتر با کمک طب میکرو چینی Osmotherapy داشته باشد. اگر شما سوال دیگر، فقط به ما ایمیل. ما ایمیل: کلیه kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/living-with-kidney-disease/3770.html





:: برچسب‌ها: زندگی با بیماری های کلیه، بیماری شدید کلیه، تاخیر پیشرفت بیماری کلیوی شدید ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: